Svi restorani na jednom mjestu

Restorani u Hrvatskoj su doista mnogobrojni i svake ih je godine sve više i više. Većina njih osim standardnih reklama preko radija, televizije i plakata zna vrlo dobro da je internet reklama ona koja uspije privući sve veći broj novih gostiju i klijenata ne samo iz toga grada, nego iz cijeloga svijeta. Često se desi da baš turisti prije odlaska u neki novi grad i novu državu, prije provjere preko weba koji su restorani najbolji, najjeftiniji ili najspecifičniji i s već kristalno jasnom idejom posjećuju baš ta prostudirana mjesta.

Internet je naša sadašnjost i naša budućnost; društvene mreže su postale jedna paralelna i virtualna stvarnost i restorani i njihovi vlasnici to jako dobro znaju. Ako se hoće doći još brže do gosta treba pratiti trendove. Svi restorani na jednom mjestu mogu se naći samo zahvaljujući internetu i mogućnostima koje nam pruža.

Od trgovca pa do gosta

Jedna od rijetkih posebnih činjenica koje karakteriziraju hrvatske restorane su slijedeće:

  • hrana je uvijek svježa
  • većina restorana ima svoje posebne trgovce od kojih redovno nabavlja namirnice
  • način pripreme se bazira na staroj tradiciji naših djeda i baka
  • želi se udovoljiti svakom gostu i pružiti mu maksimum
  • cijene su skoro uvijek više nego pristupačne

Zna se da po restoranima ne jedu samo turisti te da često naši ljudi s velikim entuzijazmom vole eksperimentirati i probati nove kuhinje, restorane i tradicije. Baš radi toga, cilj svih ugostitelja je ne samo zadovoljiti strance nego maziti i domaće koji će se vraćati tijekom cijele godine; jer tko zna više nego od nekoga tko je rođen u Hrvatskoj koji je restoran dobar i koji će vrlo rado preporučiti svojim prijateljima i svojoj obitelji. Za dobar restoran svi u gradu znaju, što znači da će privući vrlo lako i neke nove domaće goste a i strane turiste.